Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Lidzbarku Warmińskim

11.09. - 14.08.2018 Wrocław

Utworzono dnia 21.09.2018

Tego roku wybraliśmy się na wycieczkę do pięknego miasta na Dolnym Śląsku. Pierwszego dnia oglądaliśmy Panoramę Racławicką w oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Eksponuje obraz Bitwa pod Racławicami (1794) namalowany w latach 1893–1894 przez zespół malarzy pod kierunkiem Jana Styki i Wojciecha Kossaka. Kolejny piękny dzień spędziliśmy w Ogrodzie Zoologicznym oraz Afrykarium. Jest najstarszym na obecnych ziemiach polskich ogrodem zoologicznym w Polsce. Odbyliśmy godzinną lekcję na temat małp. Kolejnym punktem dnia było zwiedzanie Hali Stulecia oraz spacer po Ogrodzie Japońskim oraz przy fontannie multimedialnej. Wieczorami spacerowaliśmy po rynku oraz byliśmy na pokazie multimedialnym przy fontannach. Widok zjawiskowy

13 września spacerowaliśmy po zakamarkach Wrocławia z przewodnikiem. Opowiadał nam historię miasta i pokazał najciekawsze miejsca, w tym Rynek, Ostrów Tumski. Czekaliśmy niecierpliwie na rejs statkiem po Odrze oraz przejażdżkę Polinką. Ostatnim punktem dnia było zwiedzanie Hydropolis. To stała wystawa edukacyjna we Wrocławiu poświęcona wodzie. Powstała w 2015 r. w budynku z 1893 r. wzniesionym jako podziemny zbiornik na wodę dla wrocławskich wodociągów.

Zakończeniem wycieczki była wizyta na Stadionie Wrocław. Poznaliśmy najskrytsze zakątki. Zobaczyliśmy z bliska murawę, szatnię zawodników oraz wiele innych miejsc niedostępnych na co dzień.

Wycieczka

Utworzono dnia 21.09.2018, 10:49

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.